Proves cangur

El passat dijous 16 de març, alumnes del centre van participar amb èxit a les proves Cangur. Aquestes proves, organitzades per la Societat Catalana de Matemàtiques, tenen com a objectiu fomentar la resolució de problemes matemàtics entre els joves.

Durant la jornada, els alumnes van haver de demostrar les seves habilitats matemàtiques en una sèrie de problemes de diferents nivells de dificultat. Així mateix, van poder posar en pràctica les seves destreses per treballar en equip i per resoldre problemes de manera creativa.

Els professors de matemàtiques s’han mostrat satisfets amb el nivell d’implicació i dedicació dels seus alumnes durant la prova. Els resultats es coneixeran properament, però el més important és que els alumnes hagin gaudit d’una jornada divertida i didàctica que els ha permès posar en pràctica les seves habilitats matemàtiques.

Després de les proves, els alumnes van tenir l’oportunitat d’assistir a un espectacle de bombolles geomètriques que va ser molt entretingut.

Aquesta activitat no només va ser divertida per als alumnes, sinó que també els va permetre veure les formes geomètriques en acció i comprendre millor com funcionen a través d’exemples pràctics i visualment atractius.

En resum, l’espectacle de bombolles va ser una activitat lúdica i educativa que va complementar perfectament les proves Cangur i que va ajudar als alumnes a consolidar els seus coneixements matemàtics d’una manera divertida i original.