Pàgines wiki

Estrenem pàgines wiki a la web de l’IES.
Els wiki són pàgines web que podeu editar “en directe” des del navegador sense que calgui cap altre programa editor extern.
A l’entorn Wiki de l’IES disposeu d’un espai personal per cada professor i alumne i també un espai per cada grup-classe i cada àrea-departament.
Els alumnes podeu redactar en línia, fàcilment, els vostres treballs. I si es tracta d’un treball col·lectiu podeu redactar-lo conjuntament al wiki del grup o algun altre espai col·laboratiu.
Hi podeu accedir des del menú general de la web de l’IES o, directament, amb www.iesperefontdevila.cat/wiki. Feu una ullada a l’ajuda per estudiar el seu funcionament.