Lliurament diplomes DELF

El passat dijous 15 de desembre va tenir lloc l’acte de lliurament dels diplomes DELF als serveis territorials d’ensenyament de Manresa. El nostre centre va tenir una representació important de 6 dels 10 alumnes que es van presentar al DELF A2 l’abril passat, i que tots van superar amb èxit, així com la professora de francès, i la coordinadora pedagògica.
Durant l’acte es va procedir a l’entrega dels certificats oficials als alumnes, que els permetran acreditar aquest nivell segons el marc europeu comú de referència, i a fer les fotos de grup.
Per concloure l’acte, la coral de l’Institut Lluís de Peguera va oferir un petit concert a cappella amb algunes cançons nadalenques, alguna de les quals en francès.
i-pere-fontdevila1camera_01