Jordina Juan, Campiona d’Espanya d’Orientació

Brillant actuació dels joves catalans que han participat en el Campionat d’Espanya d’orientació Escolar per Seleccions autonòmiques (CESA) que s’han disputat a Daroca (Saragossa), durant els dies 15, 16 i 17 d’octubre del 2021.

Aquest campionat consta de tres categories: infantil (fins a 14 anys), cadet (fins a 16 anys) i juvenil (fins a 18). Cada categoria està formada per quatre noies i quatre nois. La puntuació de cada categoria s’obté de sumar els tres millors resultats de les proves individuals (curta, mitja i llarga) de noies i nois, i la cursa de relleus mixta (dos nois i dues noies). Aquesta última és la que dona més punts i posa en valor la importància del treball en equip. Cada categoria pot presentar dos equips de relleus.

A la classificació general final, la selecció catalana ha quedat campiona amb victòries en totes les categories. Els i les joves esportistes han aconseguit 24 medalles individuals, cinc podis als relleus mixtos i tres medalles d’or.

Això és una bona mostra del nivell que tenen els i les joves catalans/es en aquesta disciplina.

Estem molt orgullosos d’informar que la nostra alumna de 1r de Batxillerat, Jordina Juan Sánchez, també ha contribuït a la victòria en categoria cadet.

L’enhorabona per la feina feta.