Fotofilo

Enguany és la primera vegada que el nostre institut  participa a la Fotofilosofia. L’alumnat de 1r de batxillerat ha realitzat aquest magnífic treball que connecta la competència artística, la de raonament i la capacitat crítica.

Tenim un blog, FiloPereFontdevila on podeu visualitzar totes les fotofilosofies que ha fet l’alumnat.

De totes les presentades, havíem de fer una selecció del 10% de les que consideràvem millors, i gràcies a l’ajut d’alguns companys e l’institut i de professorat de filosofia d’altres centres, vam realitzar aquest pptx.

Gaudiu d’aquestes píndoles de pensament!