FINALISTES DEL PREMI DE NARRATIVA FICCIONS DE LA REVISTA SECUNDÈRIA

L’alumna Irene Altozano de 1r de batxillerat B de l’institut Pere Fontdevila, juntament amb l’alumna Clàudia Cabana de l’intitut Guillem de Berguedà, han quedat, de moment, finalistes del 5è premi de narrativa “FICCIONS, L’AVENTURA DE CREAR HISTÒRIES” convocat per la revista SECUNDÈRIA.
Es tracta d’un concurs on han participat enguany 1.153 equips, ja que les històries que s’hi presenten han d’estar elaborades per grups de fins a tres alumnes. Els organitzadors proposaven cinc principis, extrets de poemes (de Miquel Martí i Pol) i novel·les conegudes (de Quim Monzó, d’Albert Sánchez Pinyol, Albert Balasch i Montse Banegas) a partir de les quals havia de continuar la història. Les bases establien que s’havien d’elaborar quatre capítols que s’havien de lliurar en quinzenes.
El proper 30 de maig es farà el lliurament de premis a l’Espai Jove La Fontana del barri de Gràcia de Barcelona (Carrer Gran de Gràcia, 190 Barcelona) a les 17:00 hores. L’acte comptarà amb la presència de l’honorable conseller del Cultura el Sr. Ferran Mascarell. En aquest acte se sabrà quins han estat els relats guanyadors.
Irene i Clàudia, felicitats per haver arribat fins a qui i molta sort el proper dilluns!