Erasmus OSS a Polònia

La setmana del 22 al 27 de setembre 6 alumnes de l’institut: Ariadna Segura, Sandra Jiménez, Abril Rota, Mariona Juan, Paula Soler i Ares Torra; han fet una estada a Lukow (Polònia) formant part del projecte Erasmus OSS. Durant aquesta estada les alumnes han compartit amb 50 estudiants de 5 països diferents (Portugal, Israel, Grècia, Lituània i Polònia) l’experiència d’haver treballat la ciència amb una perspectiva diferent. Entre tots ells, han comentat i avaluat positivament la importància de treballar la ciència fent que l’alumne s’impliqui de manera activa en el seu aprenentatge, això fa que estiguin més motivats i els seus coneixements quedin fixats durant més temps. La conclusió ha estat que l’ensenyament de la ciència hauria de ser activa, dinàmica, estimuladora, pràctica i conduïda pel propi alumne segons les seves inquietuds i necessitats, sota la supervisió dels professors.