Dos finalistes al “Mots Passant” d’enguany

El 16 de març es va celebrar la XVena edició del concurs « Mots Passants » organitzat pel Departament de Filologia Francesa i Romànica de la Universitat Autònoma de Barcelona. Comprèn dues modalitats : el text escrit, amb il·lustracions o no i l’audiovisual, mitjançant els quals cal narrar una història en llengua francesa.
Com cada any els alumnes de 1r de Batxillerat han participat en aquest concurs, havent quedat finalistes dos dels treballs presentats: per la modalitat escrita l’alumna Ester Roca amb la narració “Le cahier de la vie” i per la modalitat audiovisual un treball conjunt de les alumnes Júlia Serra i Judit Vilalta sobre “La patum“.
El lliurament de premis va tenir lloc a l’auditori de la Facultat de Filosofia i Lletres després d’un concert de música francesa.