Distinció PAU per a la Patrícia Román

La Patricia Roman ha rebut la Distinció de les PAU en haver obtingut una qualificació de 9.15 en les proves d’enguany.
Aquesta és una distinció que anualment s’atorga a tots els alumnes de Catalunya que obtenen una nota de 9 o superior en la fase general de les PAU. Aquest any s’han batut alguns rècords des que s’atorguen aquestes distincions: d’una part és l’any en que l’han aconseguit un major nombre d’estudiants, tants com 324; d’una altra, per primera vegada un alumne ha assolit la qualificació màxima de 10. L’acte de lliurament va tenir lloc el passat dilluns 21 de juliol a l’Auditori de Barcelona, sota la presidència del Conseller d’Economia i Coneixement Sr Andreu Mas Colell.

Des d’aquí la nostra felicitació a la Patricia i els millors desitjos en la nova etapa que ara comença.