Curs CIaTE a 1BAT

Els alumnes de batxillerat de l’Institut, han rebut les certificacions per haver cursat i aprovat el curs CIaTE. (CURS D’INICIACIÓ A TÈCNIC ESPORTIU) en un acte en el que hi va participar direcció, professors i esportistes de renom de la comarca.

El CIaTE es realitza per tots els alumnes de primer de batxillerat del centre i està inclòs en el currículum d’educació física. Organitzat per L’ESCOLA CATALANA DE L’ESPORT (Consell Català de l’Esport de la Generalitat de Catalunya) i pel DEPARTAMENT D’EDUCACIÓ FÍSICA de l’INSTITUT PERE FONTDEVILA DE GIRONELLA, aquest curs és una primera aproximació al món esportiu professional.

El curs consta de dos blocs de continguts, treballats amb una metodologia divertida i participativa. Un primer bloc, anomenat bloc comú de 15 hores, on es treballen aspectes més teòrics de l’activitat física i l’esport, i un segon bloc específic de 35 hores en el que la temàtica principal és el joc i l’esport.

Els continguts estan relacionats amb els àmbits de l’activitat física, de la salut (les lesions esportives i els primers auxilis), la psicologia, la pedagogia i l’educació.

A més a més els i les participants podran posar en pràctica els seus coneixements col·laborant, a través del voluntariat, en diferents activitats extraescolars lúdiques i esportives.

Amb aquest curs els alumnes de l’INSTITUT PERE FONTDEVILA DE GIRONELLA obtindran el seu primer títol oficial relacionat amb l’esport i la possibilitat d’iniciar-se en una carrera formativa i professional en el món de l’educació, de la gestió esportiva, de l’alt rendiment, etc.

FELICITACIONS A TOTS !!!!!!!!!!!!!!!!