CIaTE

Els alumnes de batxillerat de l’Institut han rebut en un acte en el que hi va participar direcció, professors i esportistes de renom de la comarca, les certificacions de haver cursat i aprovant el curs CIaTE. (CURS D’INICIACIÓ A TÈCNIC ESPORTIU)

El CIaTE es realitza per tots els alumnes de primer de batxillerat del centre i està inclòs en el currículum d’educació física. Organitzat per L’ESCOLA CATALANA DEL ESPORT (Consell Català de l’Esport de la Generalitat de Catalunya) i per el DEPARTAMENT D’EDUCACIÓ FÍSICA del INSTITUT PERE FONTDEVILA DE GIRONELLA, aquest curs és una primera aproximació al món esportiu professional a partir del seu primer títol oficial.

El curs consta de dos blocs de continguts, treballats amb una metodologia divertida i participativa. Un primer bloc, anomenat bloc comú de 15 hores, on es treballen aspectes més teòrics de l’activitat física i l’esport, i un segon bloc específic de 35 hores en el que la temàtica principal és el joc i l’esport.

Els continguts estan relacionats amb els àmbits de l’activitat física, de la salut (les lesions esportives i els primers auxilis), la psicologia, la pedagogia i l’educació.

A més a més els i les participants podran posar en pràctica els seus coneixements col·laborant, a través del voluntariat, en diferents activitats extraescolars lúdiques i esportives.

Amb aquest curs els alumnes del INSTITUT PERE FONTDEVILA DE GIRONELLA obtindran el seu primer títol oficial relacionat amb l’esport i la possibilitat d’iniciar-se en una carrera formativa i professional en el món de l’educació, de la gestió esportiva, de l’alt rendiment, etc.

FELICITACIONS A TOTS !!!