Bus al teatre

El primer bus al teatre d’aquest curs ja escalfa motors. Sortirà el proper divendres 15 d’octubre per anar al Versus Teatre a veure l’espectacles “El senyor de les mosques” basat en la novel·la de William Golding.
El preu de la sortida (oberta a alumnes, professors i familiars) és de 22€ (Bus + entrada). Per inscriure’s cal fer el pagament a la secretària del centre (Carme Barniol) fins el dimecres 22 de setembre.

EL SENYOR DE LES MOSQUES 2.0

Basat en la novel·la de William Golding

DIRECCIÓ:Abel Coll

ACTORS: Laia Alberch, Júlia Barceló, Ricard Farré, Georgina Latre, Enric Rodríguez, Edu Tudela, Pau Vinyals.

SINOPSI: El senyor de les mosquesés la història d’uns nois que naufraguen i sobreviuen en una illa solitària. Tots ells són fills de bones famílies, els quals havien après a l’escola els principis bàsics de la bona educació. Però, situats en un entorn estrany, esdevenen unes “noves persones”, en poc temps. Tot el brillant vernís amb el qual la societat civilitzada decora els seus infants es fondrà, a poc a poc, amb el contacte del sol, el mar i la sorra.

Aquesta història inclou entre els seus temes indispensables la necessitat d’adaptar-se a les circumstàncies adverses, les formes de repressió, l’autoengany, la violència, els anhels de superioritat, la submissió o prevalença de la raó, la por i la soledat.

El BUS AL TEATRE és una activitat de l’Institut Pere Fontdevila oberta a alumnes, professors i famílies.

• Preu: 22 € (Entrada + autocar)

• Inscripció fins al 22 de setembre. (Efectuar el pagament en metàl·lic a Carme Barniol, secretària de l’IES, a les hores de pati de dilluns, dimecres i divendres).

• Sortides:

• De l’Administració d’autobusos de Berga a les 18 h

• De davant de l’Institut a les 18:15

• Les places són limitades (50 persones) i s’adjudiquen per ordre d’inscripció.

• La representació comença a les 20.45 hores.