Bus al teatre

Tenim a punt el “bus al teatre” del 2n trimestre; serà el proper divendres 4 de febrer. Us proposem l’obra “El mètode Grönholm”, un dels grans èxits del teatre català recent. El preu (autocar + entrada) és de 30€ i us podeu inscriure fins el divendres 21 de gener pagant l’import a secretaria (Carme Barniol o Jaume Fígols).
Recordeu que aquesta és una activitat oberta a tota la comunitat educativa (professors, alumnes i familiars).

EL MÈTODE GRÖNHOLM
de Jordi Galceran

DIRECCIÓ: Sergi Belbel

ACTORS: Lluis Soler, Jordi Boixaderas, Jordi Díaz, Roser Batalla.

L’obra retrata en clau còmica i, de vegades, amarga el radical procés de selecció de personal d’una empresa multinacional. Aconseguir una feina desitjada, en una societat ferotge i competitiva, obliga als quatre aspirants a enfrontar-se a proves extremes que porten al límit les relacions humanes i mostren la cara més agressiva dels personatges.
Després de tres temporades amb les entrades exhaurides, aquest fenòmen escènic torna al Poliorama per oferir una quarta i definitiva temporada. Aquesta comèdia ha elevat el teatre català al més alt dels seus sostres, amb rècord d’espectadors a Catalunya i múltiples versions arreu del món.