Bus al teatre

“Un marit ideal” d’Oscar Wilde al Teatre Goya.
El dia 6 de novembre, sortida a les 18.00.

Si voleu venir: inscripcions fins el 21 d’octubre, 30€, Carme Barniol

DIRECCIÓ: Josep M. Mestres.
ACTORS: Joel Joan, Abel Folk, Camilo Garcia, Sílvia Bel, Mercè Pons, Anna Ycobalzeta, Carmen Balagué.
SINOPSI: Robert Chiltern és un marit ideal per a la seva dona Victoria Chiltern, un polític brillant i un perfecte cavaller. Davant de tota la resta de la societat ambdós es mostren com un matrimoni feliç. Aquesta harmonia es veurà amenaçada quan irromp la malèvola i seductora Mrs. Cheveley que vol fer xantatge a Robert Chiltern amenaçant-lo amb revelar un obscur secret del seu passat que li va permetre forjar la seva admirable carrera política i el seu matrimoni. Assetjat, demana consell al seu gran amic, Arthur Goring, conegut en l’alta societat per la seva intel·ligència i els seus abillaments: tot un dandi.

Preu: 30€ (Entrada + autocar)
Inscripció fins al 21 d’OCTUBRE de 2009. (Efectuar el pagament en metàl·lic a Carme Barniol, secretària de l’IES, a les hores de pati, excepte dijous).
Sortides:
De l’Administració d’autobusos de Berga a les 18 h
De davant de l’Institut a les 18:15
De la parada de la Butjosa a les 18:40
Les places són limitades a la capacitat de l’autobús (55 seients).
La representació comença a les 21 hores.