Accés remot a les carpetes d’alumnes

A partir del dilluns 29 de novembre ja estarà disponible el servei d’accés remot a les carpetes personals per part dels alumnes. Amb aquest servei podeu, des de casa, connectar-vos al servidor del centre i tranferir fitxers en les dues direccions. Cal que us instal·leu el programa FileZilla. Trobareu informació de com aconseguir-lo i configurar-lo des d’aquesta web Menú principal -> Pàgines -> Coordinació d’informàtica -> Ajuda a l’usuari -> Accés remot a les carpetes de l’IES.

El servei només era disponible per als professors però ara també en podran gaudir els alumnes.