1r BAT al     Cosmocaixa

El passat dimecres 19 d’octubre l’alumnat de 1r de BAT vàrem anar al Cosmocaixa. Primer vam fer un El passat dimecres 19 d’octubre l’alumnat de 1r de BAT vàrem anar al Cosmocaixa. Primer vam fer un taller molt interessant sobre els orígens dels homínids, on vam manipular cranis i ossos dels nostres avantpassats.
Després vam tenir temps lliure per voltar per les diferents exposicions del Cosmocaixa i per acabar vam anar a veure una pel·lícula en 3D al planetari, on ens feia reflexionar sobre si hi altres vides en aquest univers tant gran.