Mohamed Ndao, a la final del Concurs de Lectura en Veu Alta

Avui s’han conegut els veredictes del Concurs de Lectura en Veu Alta organitzat pel Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya i la Fundació Enciclòpedia. L’institut ha participat a les categories de Timoners (alumnes d’aula d’acollida), Corsaris (1r i 2n d’ESO) i Tropa de Corsaris (3r i 4t d’ESO). Els alumnes van passar una selecció al mateix centre entre l’alumnat que hi volia participar: Mohamed Ndao, de 2n d’ESO B, va ser l’alumne seleccionat per a la categoria dels Timoners, Èlia Aloy, de 1r d’ESO A, per a la dels Corsaris i Maria Felius, Eudald Cardozo i Roger Barragan, de 3r d’ESO B i 4t d’ESO A i B respectivament, per a la Tropa de Corsaris. Gràcies a tots per ser tan bons lectors!

Mohamed Ndao continua i serà el representant del Berguedà i el Solsonès a la Final del proper 10 de maig. Molta sort!

Veredictes CLVA 2021