Visita a les escoles!

El 13 de juny els alumnes de 4t d’ESO van visitar les escoles de primària per explicar als alumnes de 5è i 6è els seus projectes de recerca. Per a alguns va ser molt emocionant perquè van tornar a les seves escoles de procedència i van reviure situacions de la seva infantesa i van poder saludar mestres que aprecien. Les exposicions van tractar temes diversos: la contaminació, els animals exòtics, la creació d’una cooperativa, l’elaboració de sabons, la construcció d’una caldera, la memòria històrica… Tots ho van fer molt bé!!!