Viatge i intercanvi a Moissac

Aquest curs l’assignatura de francès ha organitzat un intercanvi amb la Cite Scolaire François Mitterrand de Moissac.
Els alumnes de l’institut de 4t d’ESO, 1r i 2n de Batxillerat van preparar una exposició oral sobre la Patum que va generar molt interès en els alumnes francesos que estudien castellà com a segona llengua moderna. Aquests van preparar activitats al voltant de la festa popular que organitza Moissac per la Pentecôte i van explicar també el que coneixien sobre el dia de Sant Jordi (la llegenda, la casa Batlló i la representació de la seva façana, la tradició del llibre i la rosa…). Els alumnes francesos que estudien occità van mostrar, per la seva banda, aspectes rellevants de la història recent de la ciutat i de la seva important abadia medieval.
A més a més, els alumnes van visitar la ciutat de Montalban, on va morir el president de la República espanyola, Manel Azaña, i el centre i el jardí japonès de la ciutat de Tolosa.
Un viatge molt complet d’intercanvi lingüístic i cultural.