Up Berguedà! Xerrada de Josep Roca de Serviobres Queralt

Continuant amb les activitats de tancament del projecte “Up, Berguedà” de l’Agència de Desenvolupament del Berguedà, avui els alumnes han pogut parlar amb Josep Roca de l’empresa familiar Serviobres Queralt dedicada al sector de la construcció. La iniciativa ha vingut de la mà d’un grup d’alumnes de 4t que van treballar el repte, proposat per l’empresa, per despertar entre els joves vocacions per a les professions manuals. Tot l’alumnat va preparar prèviament una bateria de preguntes per fer al ponent. Ha estat una xerrada molt amena on s’ha donat resposta a les preguntes i s’ha facilitat als alumnes catàlegs amb moltes fotografies de les diverses obres que fa l’empresa: obres noves, rehabilitacions, edificis industrials, obra pública, obra civil i enderrocs.
Cal recordar que l’edifici del nostre institut va ser construït i acabat el 1992 per aquesta mateixa empresa, llavors dirigida per Benet Roca.
La setmana vinent la xerrada es completarà amb una visita d’obres a càrrec de Serviobres Queralt.