Punt d’intercanvi d’objectes

Com heu pogut observar des de fa uns dies, al vestíbul de l’institut hi ha una estanteria nova que funcionarà com a punt d’intercanvi. Amb aquesta iniciativa es vol promoure l’intercanvi d’objectes en bon estat com llibres, revistes, còmics, cds/dvds, jocs, samarretes o dessuadores. Els alumnes de 4t d’ESO Youssef Adendoun, Farah Yazidi, Mouhcine Mennah, Zakaria Belattar, amb la supervisió del professor de Tecnologia David Berenguer, han construït aquesta estanteria. Un altre dels alumnes de 4t d’ESO, l’Oriol Seguí, ha fet una app (anomenada Reclicapp) que es troba en fase de proves i que servirà per gestionar els intercanvis des del mòbil. Si fomentem l’intercanvi d’objectes que no fem servir, els allarguem la vida útil a més a més de reduir els residus i el malbaratament de recursos naturals.

A continuació podeu veure unes normes de bon funcionament perquè aquest punt d’intercanvi sigui un èxit:

• cal apuntar el vostre nom i si agafeu o deixeu objectes a la graella que hi ha al costat de l’estanteria
  • només es poden deixar objectes si hi ha espai als prestatges
  • només es pot agafar un objecte per persona i dia
  • cal deixar el punt d´intercanvi endreçat