Nosaltres també diem no a la violència

Els alumnes de 4ESO han participat un any més en el concurs “Nosaltres també diem no a a la violència de gènere” dintre de les activitats al voltant del dia internacional contra la violència de gènere. El treball “Com som segons la societat i com podríem ser” de l’Oriol Arias, Laura Buscallà, Erola Caellas, Jordi Canals i Cristina Subirà va obtenir el 3r premi en la categoria de vídeo. Podeu consultar tots els treballs presentats per l’institut.
Per altra banda, dintre d’aquest marc, el dia 12 de novembre, l’alumnat de 4t d’ESO va assistir a la xerrada sobre erradicació de la violència de gènere que es va realitzar a la sala d’actes de l’institut.
L’activitat la van dur a terme Núria Mariano, tècnica d’Igualtat del Consell Comarcal del Berguedà, i una dona que va explicar la seva experiència com a víctima de violència de gènere.