Fira de robòtica al Cosmocaixa

El passat divendres 17 de febrer els alumnes que cursen la matèria de tecnologia de 4t d’ESO van participar en la 3a edició de la Fira IRTCA “Impulsem la Robòtica. Tecnologies creatives a l’aula”.

Aquesta Fira va tenir lloc a Cosmocaixa i van participar 115 centres expositors, més de 450 projectes, més de 1800 alumnes expositors/es…i més de 4000 assistents!!!.

Tots els projectes robòtics han estat construïts amb Arduino.

L’institut Pere Fontdevila ha participat presentant tres projectes:

Els tecnòlegs de 4t ESO autors dels projectes han estat:

Oussama Aallaoui, Franc Pérez, Sergi Cozar, Pau Josep Anglerill, Albert Pagerols, Noel Ramírez i Guillem Morales.

Volem donar-los les gràcies aquests set alumnes per la seva dedicació i felicitar-los per la seva feina i la seva implicació en els projectes. ENHORABONA.

La valoració dels alumnes i dels professors ha estat molt positiva. El fet de mostrar els projectes a d’altres alumnes ha estat molt enriquidor. I conèixer els projectes de d’altres centres, també.
camera_01