Ficcions, l’aventura de crear històries

Dos grups d’alumnes de 4t d’ESO de l’Institut Pere Fontdevila han estat finalistes de la 7a edició del concurs de relats en català: “FICCIONS, L’AVENTURA DE CREAR HISTÒRIES”. Els grups són:

Grup Nenesguapes format per Paula Trasserra, Gaia Casas i Cristina Molina.
Grup Rogermario format per Roger Laguarta.

Aquest concurs és organitzat per l’Associació de Mitjans d’Informació i Comunicació (AMIC) amb el suport del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya i té una altíssima participació. Enguany hi ha participat 2480 grups formats per un, dos o tres alumnes.

El proper 22 d’abril es convoca als 75 finalistes a l’acte de lliurament de premis a Barcelona a l’Espai Jove La Fontana a les 5 de la tarda. Moltes felicitats per la feina feta a la Paula, la Gaia, la Cristina i el Roger i molta sort!

ficcions