Expo Innova PETIT 2017

Alumnes de 4ESO han exposat el seu projecte de recerca a l’Expo Innova PETIT (Programa Educatiu, Tecnologia, Innovació i Treball) promogut per l’Agència de Desenvolupament del Berguedà. En aquesta fira celebrada a Bagà el dissabte 27 de maig hi participaren 113 alumnes de 29 equips de 5 centres de secundària del Berguedà. Els diferents grups van construir un prototip tecnològic per solucionar algun problema o necessitat del seu entorn.

L’Albert Pagerols i el Noel Ramírez exposaren el seu sensor d’ultrasons per avisar l’usuari d’un ordinador o mòbil del perill de proximitat a la pantalla. També es va exposar un segon projecte que consistia en un drone de vigilància i salvament.

Molt bona feina!

fira_petit_2017