Conductàlia

Després de la jornada de seguretat vial organitzada pel Montepio de Conductors a Berga, Conductàlia, els alumnes de 4t de  l’institut Pere Fontdevila van fer unes redaccions sobre el que havien après i el que els havia semblat l’activitat. Aquestes redaccions van ser enviades al Montepio de Conductors i aquest va decidir reconèixer les millors. Els alumnes premiats van ser: Gemma Badia, Xènia Vilarnau, Pau Pla, Narcis E. Marc, Mireia Roca, Víctor S. Martin i Àngel Sangres. El Montepio va obsequiar els tres primers amb vals de compra per valor de 30 € i a tots amb el carnet jove de l’entitat. Els representants del Montepio, els srs. Estanis Triviño i Jordi Cárdenas, van encoratjar-los a continuar treballant i demostrant interès i atenció per tot allò que se’ls ofereix.

seguretatvial2015_gran