Col·laboració amb el Banc d’Aliments de Gironella

Els alumnes de 4t d’ESO han lliurat al Banc d’Aliments de Gironella els productes recollits a l’institut fruit de l’adhesió a la campanya del Gran Recapte d’Aliments 2021. En total han estat 65 quilos d’aliments els que s’han recollit entre: pasta, oli, llet, arròs, llegums i fruita en almívar.

Els alumnes van poder visitar el magatzem d’aliments i van poder informar-se del voluntariat: s’ha de ser major de 16 anys i es pot col·laborar organitzant el magatzem o fent el lliurament d’aliments a les persones que ho necessitin entre altres tasques. El voluntariat es pot fer durant el curs lectiu però sobretot a l’estiu, quan és més fàcil compatibilitzar l’horari del banc amb el de l’alumnat voluntari.

També es va acordar fer un altre recapte d’aliments durant aquest mateix curs, el 3r trimestre, si és que el Banc d’Aliments de Gironella ho creu oportú.

Moltíssimes gràcies a tots els que ho heu fet possible.