Autotaller Codina

Avui els alumnes de 4t ESO que cursen l’optativa de tecnologia ( cicles) hem anat a visitar “L’Auto Taller Codina” de Gironella. Hem vist les instal·lacions, ens han explicat les aplicacions de la pneumàtica i hidràulica en un taller de vehicles ( elevadors, pistoles pneumàtiques, canvi de pneumàtics, etc…).

També hem visitat el petit museu propietat del Sr. Codina on hem pogut veure des de cotxes de col·lecció fins a trofeus, cartells i molt material relacionat amb les competicions de rallye.

Els nostres agraïments al Sr. Codina pel temps dedicat i la seva paciència, Gràcies per ensenyar-nos aquest espai d’història del mon automobilístic i per la seva gran professionalitat. bon tracte i com sempre la seva predisposició a col·laborar amb la formació dels joves de l’institut

La col·laboració en l’aprenentatge ha estat molt enriquidora.

Els alumnes han rebut per part del Sr. Codina un obsequi.