Vida saludable a 3ESO

“La Fundació Alícia està preparant una eina on-line que permetrà treballar la promoció d’un estil de vida saludable a secundària. El nostre centre està fent la prova pilot del programa i s’està treballant amb els alumnes de 3r ESO durant dues setmanes seguides des de diferents àrees: tutoria, experimentals, socials i educació física.
Els alumnes s’adonen de la importància de fer una alimentació equilibrada i exercici moderat i continuat per evitar el sobrepès i l’obesitat; tant l’alimentació com l’exercici són dos hàbits que no són heretats sinó totalment adquirits i modificables, és a dir, que tan sols depèn d’un mateix el fer bé o no.
Els alumnes us volen encoratjar a millorar els vostres hàbits alimentaris i us desafien a menjar fruita a l’hora del pati de la setmana vinent. Volen fer un concurs de la classe que es capaç de menjar més fruita, i també de la fotografia més curiosa, divertida, atractiva, motivada o maca sobre els alumnes i la fruita.
MOTIVA’T!!!