Taller de rap

L’11 d‘Octubre passat, l’ Ajuntament de Gironella, l’Associació Cultural i  la Biblioteca de Gironella van organitzar un taller de rap a l’Institut Pere Fontdevila. Hi van col·laborar també: la Font del Balç, l’Associació de comerciants i les AMPES de Sant Marc, FEDAC, Escola Gironella i la del mateix Institut Pere Fontdevila. L’activitat s’emmarca dins del Festival de Poesia de Gironella.

El taller va ser per a tots els alumnes de 3r ESO. El G1 el va fer de 10:20-12:20 i el G2 de 12:40-14:40.

L’objectiu del taller era que els alumnes aprenguessin a fer rimes, que entenguessin una mica millor d’on prové el rap i com és la cultura del hip-hop. El taller el van fer els rapers Kali i Charlie. Van explicar els subgèneres del rap i una de les coses que més va impressionar es que el reggaeton també en fos un.

L’opinió dels alumnes de 3r d’ESO és que el taller de rap  va anar bastant bé, els van explicar com fer rap i més o menys com havien de rimar. Potser van trobar a faltar que els preguntessin quines eren les cançons que ells escoltaven i les que més els agradaven, com per exemple: Eminem, Beret, Ocer y Rader, Porta, Nikone, Arce, Natos y Waor…

Tot i això va ser molt interessant i innovador.