Setmana de la ciència

Dimecres 15 de novembre, en motiu de la Setmana de la Ciència, l’alumnat de 3r d’ESO ha seguit la conferència telemàtica sobre Nanotecnologia a càrrec del Dr Jordi Díaz, professor de Química al Departament de Materials, i tècnic a la Unitat de Tècniques Nanomètriques dels Centres Científics i Tecnològics, de la Universitat de Barcelona.
Prèviament, a les classes de ciències de 3r d’ESO, hem estat treballant amb el repte proposat pel científic i el seu equip. Hem esferificat Coca-cola al laboratori i hem fet arribar preguntes i propostes de possibles noves aplicacions de les esferificacions a l’organització de la Setmana de la Ciència. Avui ens ha agradat molt veure que algunes de les aplicacions proposades pel nostre alumnat han estat seleccionades i s’han presentat a tota l’audiència durant la conferència.
Aquesta experiència ens ha permès viure amb més intensitat del dia de la ciència a les escoles i apropar la recerca científica a l’alumnat del centre.