Paintball a Olvan

El dia 22 de desembre els alumnes van anar a Olvan per fer una activitat organitzada per IES Pere Fontdevila. Van sortir del centre a les 8 del matí van tornar a les 2:40 de la tarda. Tots els alumnes convocats, que eren 30, van assistir a l’activitat.

INDÒMIT OLVAN és interessant perquè fa activitats molt xules com per exemple: Paintball, quats… Els alumnes pensen que el millor de tota la sortida va ser tornar a casa perquè estaven molt cansats de caminar des de Gironella fins a Olvan. I el pitjor de tot  també va ser el fet d’haver de caminar tant. Van tardar mitja per arribar-hi i una altra mitja per tornar a l’institut.

Els alumnes recomanen anar a aquest lloc perquè és molt divertit i interessant, però que no s’hi vagi caminant sinó amb cotxe.

ERIC RAJA  3r B

LÍDIA GORDILLO  3r A