No arribo, què menjo

El dia 14 de març del 2016 els alumnes de 3r ESO dins del treball de Síntesi  van fer una visita a la Fundació Alícia on van  fer dos taller:

• No arribo, què menjo, on uns cuiners els van ensenyar a fer 4 plats senzills,
    • Un puré amb patata i pastanaga bullides al microones, decorat amb picatostes artesanals
    • Un salmó al vapor sobre un llit de salmó al vapor
    • Quinoa amb verdures bullides
    • Mongetes saltejades
    • Un postre de iogurt amb fruita

Després els alumnes havien d’agafar aliments d’entre una gran varietat i elaborar un màxim de tres plats. Van sortir moltes idees, Havien d’utilitzar diferents maneres de cuinar.Finalment ho havien de netejar tot i provar el que havien fet.

• Crema calories, on els alumnes feien 4 activitats diferents: jugar a Mikado, córrer, caminar o saltar durant 5 minuts. Passat aquest temps es calculava quantes calories havien gastat en cada un d’elles i quina quantitat d’avellanes o enciam  necessitaven menjar per compensar l’energia gastada en cada cas.
alicia camera_01