Malalties del cervell i efectes de les drogues sobre el sistema nerviós

En el marc de la setmana del cervell i gràcies a la iniciativa de l’institut de Neurociències de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), l’alumnat de 3r d’ESO, en la matèria de Biologia, ha portat a terme diverses sessions didàctiques del projecte Noves connexions. Això ha permès a l’alumnat estudiar el sistema nerviós i el funcionament del cervell i conèixer els efectes de diverses malalties i el consum de drogues sobre el sistema nerviós.

Per tancar el projecte, el passat 22 de de maig, la Dra Laura Cutando Ruiz, del Laboratori de Neuropatologia Mitocondrial de la UAB va venir al centre per explicar a l’alumnat com treballen al laboratori per estudiar les malalties que afecten el cervell i els efectes de les drogues. La xerrada divulgativa va ser d’allò més interessant.