Els alumnes de 3r ESO participen al concurs DiguesCOM!

Durant els darrers mesos els alumnes del grup de 3r d’ESO han  participat al concurs organitzat per COMRàdio, DiguesCOM! El treball es tracta de fer una entrevista a una persona de la comarca o de Catalunya. A partir d’ara, s’ha obert el període de votacions que es pot dur a terme des de la web del concurs. Podeu escoltar els treballs presentats i votar el que més us agradi si continueu llegint la noticia. A més a més els alumnes podran assistir a la gravació del programa, aquest dilluns 7, al Teatre Patronat de Berga a partir de les 12 del migdia, o­n hi participaran les diferents escoles del Berguedà presentades al concurs. El programa s’emetrà per COMRàdio el dilluns 7 i el dimarts 8, de 8 a 9 del vespre, i una hora més tard per Ràdio Berga.

Aquí podeu escoltar i votar els treballs presentats del nostre institut: