Venda solidària d’articles de segona mà

El dissabte 17 de juny els alumnes de 2n d’ESO Guillem Díaz i Alba Chuecos juntament amb els professors Josep Marmi i Rosa Fernàndez (membres del programa Escoles Verdes de l’institut) han muntat una parada de venda d’articles de segona mà (llibres, DVDs, roba, bijuteria) al mercat setmanal de Berga. La finalitat d’aquesta acció era recaptar fons per ajudar a una Entitat Solidària i, en aquest cas, s’ha escollit la Protectora d’Animals de Berga. Prèviament, els dies 27 i 28 d’abril, els membres del Projecte Lliburna —que inclou, a part del Guillem i de l’Alba, altres alumnes de 2n d’ESO—  van recollir el material que s’ha exposat a la parada i que va ser aportat per l’alumnat i el professorat del centre. I la recollida va ser tot un èxit!!  La parada ha estat oberta entre les 10:00 i les 13:30 h i, malgrat que ha quedat força estoc per vendre, s’han recollit un total de 80€ que han estat donats el mateix dia a la Protectora d’Animals de Berga.

L’alumnat i el professorat que ha portat a terme aquesta iniciativa agraeix la col·laboració de la resta de comunitat educativa del centre així com la col·laboració i la bona predisposició de l’Ajuntament de Berga, sense els quals tot això no hagués estat possible.