Recollida de deixalles al Treball de Síntesi “Gironella, ets neta?”

El passat dilluns dia 9 de març els/les alumnes de 1er i 2on d’ESO del Treball de Síntesi “Gironella, ets neta?” van fer una excursió fins a Viladomiu Nou amb l’objectiu de recollir deixalles al llarg de la riba del Llobregat. Van realitzar un munt de troballes que incloien una multitud de plàstics, llaunes, papers o objectes com una regadora, fragments de pneumàtics, motlles de guix i una peça de carro de supermercat.

Una vegada van arribar al centre, els/les alumnes van classificar els residus al pati i els van distribuir en bosses de rebuig, d’envasos i de papers. Llavors, les vam llençar a uns contenidors que la brigada de l’ajuntament de Gironella van col·locar fora de l’institut. Agraïm la col·laboració de l’ajuntament en aquesta activitat i especialment la de la regidoria de Seguretat Ciutadana i de Sostenibilitat.