Per optimistes, nosaltres!

Felicitats als alumnes de 1r d’ESO que han guanyar el concurs “Els optimistes” de Catalunya Radio. Felicitats també, i moltes gràcies, a tothom qui hi ha ajudat: professors, ex-alumnes, pares i mares. Gràcies també a tota la gent que ens ha votat a través de la web del programa.

Hem guanyat el concurs (500€ que destinarem a material digital) i també la votació popular (equipament esportiu consistent en 5 pilotes de bàsquet i futbol).

Però, sobre tot, que bé que ens ho hem passat!

(Si us heu perdut alguna de les emissions, podeu tornar-les a escoltar a través de la web del programa)

optimistes