Gran final XIV Campionat Scrabble Escolar dels Països Catalans

Avui ha tingut lloc la final del XIV Campionat de Scrabble Escolar de la Categoria de 1r-2n  d’ESO, a la seu de la Avui ha tingut lloc la final del XIV Campionat de Scrabble Escolar de la Categoria de 1r-2n  d’ESO, a la seu de la Federació Internacional de Scrabble en Català i de l’Associació de Scrabble Escolar a Barcelona.

El nostre centre hi ha participat amb 4 parelles: de 1r d’ESO l’Íker Martínez i el Carles Riu (6ns classificats) i, de 2n d’ESO la Paura Polonio i l’Aitana Garzón, l’Aniol Font i el Narcís Camprubí i el Bernat Felius i l’Axel Vilà. L’enhorabona a tots els jugadors i, especialment, a la parella del Marc Fuster i el Bernat Garcia de l’Institut Serra de Noet de Berga que ha aconseguit el 3r lloc.

A l’enllaç següent podeu veure la classificació i un vídeo de la jornada d’avui.

També us convidem a que llegiu la crònica de la jornada a la web dels organitzadors.