Conversa amb Xavier González: “Una caca de pessebre”

Els alumnes de 1r d’ESO han llegit aquest trimestre l’obra de teatre de Xavier González-Costa: “Una caca de pessebre”, premi de teatre infantil “Xaro Vidal” de la Ciutat de Carcaixent del 2018. Els alumnes han pogut gaudir també, com a cloenda de la lectura, d’una conversa amb l’autor. Aquest els ha contestat totes les preguntes que havia suscitat la lectura i el mateix autor: sobre la seva vida i la seva obra en general, sobre la motivació per iniciar l’escriptura, sobre els personatges, els temes… L’hora que Xavier González va dedicar a cada classe de 1r es va fer curta i tots els alumnes li van expressar el seu desig que l’obra tingués continuació ja que s’ho van passar molt bé i van riure molt fent una lectura dramatitzada a l’aula. Esperem que aquest desig es faci realitat!