Activitats a Queralt

El passat divendres dia 12 de juny els alumnes de 1r d’ESO van fer una sortida a Queralt a fer-hi un parell d’atractives activitats. La primera d’elles va ser realitzar un itinerari botànic per observar els contrastos entre el vessant sud i els vessant nord de la Serra de Queralt. Consisteix en una caminada amb diferents parades per fer observacions de la flora de la zona i veure’n les diferències.
La segona activitat es va fer al Roc de l’Alou, on els alumnes hi van practicar escalada. Els monitors van ensenyar als alumnes la tècnica bàsica de l’escalada, i com es fa de forma segura.
Aquesta segona activitat és subvencionada per la FEEC (Federació d’Entitats Excursionistes de Catalunya), i així, els alumnes de l’Institut hauran pogut practicar, a final del primer cicle de l’ESO, activitats de muntanya tant d’estiu com d’hivern.
queralt2015_mitjana