Werens, art urbà

En el marc del programa Flipart de la Diputació de Barcelona, l’artista Werens va fer un taller d’art urbà als alumnes del batxillerat artístic de l’institut. El curs 16/17 va ser la primera vegada que va venir i ens va regalar el grafit d’una “abella”; enguany ens ha deixat una “flor”. Els alumnes van gaudir del seu domini del traç i de la rapidesa del seu treball.

Werens és un dels pioners del grafit a Catalunya. format a la Massana i al London College of Printing. Les seves obres d’art urbà s’escampen per incomptables murs d’arreu. Indrets tan diversos com Marràqueix, Venècia, Berlín, Bombai, Nova York, Londres, Lisboa, entre molts d’altres, han vist brotar les seves flors d’entre les escletxes de l’asfalt. Des de dilluns passat en tenim una a Gironella.