Planta baixa, TV3

Els passats 15 i 16 de desembre, l’alumnat i tutores/rs de 1er de batxillerat, juntament amb alguns/nes alumnes de 2on de batxillerat, hem tingut el privilegi d’assistir com a públic al programa PLANTA BAIXA de TV3. La sortida ha estat molt ben organitzada. Una vegada arribats a lloc, en Quim, en Santi, en Franki Pereira i el subdirector i presentador Maiol Roger ens han fet una breu introducció sobre el programa i ens han acompanyat en un tour turístic pels estudis de televisió. Ens han ensenyat diferents platós, entre els quals el de TOT ES MOU, o l’enorme magatzem on guarden els decorats. Entre les 11:00h i les 13:00h hem fet de públic del programa i, en els talls dels anuncis, en Santi i en Ricard Ustrell (presentador i un dels directors) ens han aclarit dubtes i han conversat amb nosaltres. Hem de dir que tots ells han estat molt amables, simpàtics i propers. Ens hem sentit molt acollits; com si estiguéssim a casa. La sortida ha sigut molt interessant i enriquidora i ens hem adonat com és de diferent un programa de televisió vist des de dins o des de fora.