La Carme se’ns jubila

Unes paraules per una persona que acaba una etapa de la seva vida, o millor dit que comença una nova etapa, una etapa diferent que esperem que pugui gaudir i per la qual li desitgem molta sort, perquè se la mereix!.
La Carme, una persona que ha deixat segur una gran petjada en molts i molts alumnes.
Molts de nosaltres fa molts anys que la coneixem, l’hem vist sempre amb bona predisposició, ha estat directora, professora, tutora, coordinadora, cap de Departament,… sempre ha tingut funcions molt rellevants a l’Institut, sempre l’hem vist com un puntal important i un molt bon referent per molts de nosaltres. Sempre amb la voluntat d’ajudar, de col·laborar, amb la seva frase “entre tots, tot ho farem”.
Com es poden resumir tants anys de coneixença, de compartir moments especials, feliços i tristos, però que queden tots en la nostra memòria…
Només podem donar-te les gràcies:
Gràcies per haver-te dedicat tants anys a l’ensenyament d’alumnes.
Gràcies per tot el que hem après de tu.
Gràcies per ser tant propera, tan enèrgica i resolutiva.
Gràcies per tenir un bon cor i ajudar a tothom quan ho ha necessitat.
I també gràcies pel teu bon humor i els com no…..pels teus acudits.
GRÀCIES CARME!!