CANVIS EN EL SERVEI DE TRANSPORT (Línia Viladomiu)

Des del Consell Comarcal del Berguedà ens informen dels següents canvis en el transport escolar que afecten la línia de Viladomiu.
* Anada a l'Institut: Els alumnes utilitzarán el servei de bus urbà de Gironella que surt de Viladomiu Nou a les 8,05 i passa per Viladomiu Vell a les 8,10. Aquest bus recollirà i deixarà els alumnes a les seves parades de bus.
* Tornada tardes (de dilluns a dimecres): També amb el servei de bus a Barcelona que passa per Gironella a les 17.42. Cal anar-lo a agafar a la parada d'autobusos.
* Tornarda matins (dijous i divendres): amb servei de taxi que surt de davant de l'institut.
Per més informació: Consell Comarcal del Berguedà (93 821 35 53)