Recompte piles 11F-22F

APILO XII

RECOMPTE DE LA RECOLLIDA DE PILES: SETMANA DEL 18 AL 22 DE FEBRER

Al llarg d’aquestes dues setmanes hem recollit uns quants mini contenidors més plens de piles.

Ara els capdavanters són els/les alumnes de 1er ESO A, amb 11 mini contenidors recollits. Els segueixen els/les alumnes de 2on de BAT B  amb 6 mini contenidors.

S’hi han afegit els grups de 1er ESO B amb 2 mini contenidors i de 1er ESO C i 2on ESO C amb 1 mini contenidor.

Animem a la resta de classes a recollir tantes piles gastades com sigui possible. D’aquesta manera farem possible que es puguin reciclar i  evitarem que acabin en un abocador contaminant el sòl i les aigües subterrànies.