… un altre premi Baldiri Reixac

La Nora Castillo de 2BAT també ha obtingut un dels premis Baldiri Reixac en la modalitat de treballs d’alumnes pel seu treball de recerca “Estructures pastorils i la vida del pastor a Castellar de n’Hug”.
El treball tracta d’aspectes de geografia, història, vida del pastor, construccions de pedra seca i toponímia amb relació al municipi de Castellar de n’Hug, tot complementat per un extens treball de camp on es fa un inventari d’estructures pastorils, tant per a ramats com per a pastors, contemplant-ne tant la ubicació com la tipologia, l’estructura i l’ús. S’hi recopilen 117 localitzacions entre pletes, barraques, paravents, fites, pedrons i altres.
En cursos anteriors també altres alumnes han obtingut un premi d’aquesta entitat.