LLIBRES i MATERIAL

llibres

El material i els llibres per l’alumnat curs 2020-21

A continuació trobareu el material i els llibres (tant de text com digitals) que necessitarà l’alumnat al llarg de tot el curs 2020-21 (Cal llegir les observacions de cada matèria ja que NO és necessari tenir tot el material el primer dia de classe). Tingueu en compte que:

• Si hi ha material repetit, només en cal un (per exemple, una sola carpeta classificadora val per a totes les matèries).
  • Molt bona part del material és per a més d’un curs.
  • Recomanem reciclar i reutilitzar material que ja es tingui a casa.
  • S’ha de tenir cura de tot el material i llibres per tal de poder-los reutilitzar-los.
  • Els llibres de text en paper es poden comprar a www.iddink.cat dins del projecte de reutilització de llibres promogut per l’Ampa de l’institut amb un 55% de descompte.
  • Algunes llicències digitals ja estaven incloses en l’aportació que s’abona quan es fa la matrícula (en concepte de sortides i activitats ja reservades, material a l’engròs, fotocòpies i dossiers fixes, llicències digitals i d’aplicatius,…). En aquests casos es fa constar a observacions.

S’ha de consultar la llista general del curs. Aquells alumnes que hagin de consultar la llista espacífica rebran una comunicació per part del professorat de l’institut o els hi haurà comunicat el tutor/a, en cas de dubte consulteu amb el tutor/a del curs passat.

Les optatives, itineraris i/o modalitats, en cas de dubte de fer la matèria, espereu al setembre a adquirir el material o llibres.

LLISTATS del Material i Llibres Iddink material i llibres amb descompte per a socis Ampa
Material i llibres 1r ESO (general)v2 1rESO Llista general Iddink-Ampa
Material i llibres 1r ESO Llista específica 1rESO Llista específica Iddink-Aampa
Material i llibres 2n ESO (general) 2nESO Llista general Iddink-Ampa
Material i llibres 2n ESO Llista específica 2nESO Llista específica Iddink-Ampa
Material i llibres 3r ESO (general) 3rESO Llista general Iddink-Ampa
Material i llibres 3r ESO Llista específica 3rESO Llista específica Iddink-Ampa
Material i llibres 4t ESO Acadèmic 4tESO ACADÈMIC Iddink-Ampa
Material i llibres 4t ESO Tècnic professional  4tESO Tècnic pro Iddink-Ampa
Material i informació SIEI 2020-21
Material i llibres 1r BATXILLERAT 1rBATX Iddink-Ampa
Material i llibres 2n BATXILLERAT 2nBATX Iddink-Ampa
Material i llibres CAFEMN CAFEMN Iddink-Ampa
Material i llibres CFGM ADMN ADMN Iddink-Ampa
Material i llibres CFGM CAI_ASS SANITARI Iddink-Ampa
Material i llibres CFGM CUINA CUINA Iddink-Ampa

Recomanacions digitals INS PERE BORRELL: Material informàtic curs 20-21

———————————————————————————————————————————————

L’AMPA del Pere Borrell, amb la col·laboració de l’Institut, oferirà un Projecte de Reutilització de Llibres de text i lectures (ecobooks), que gestionarà l’empresa Iddink, amb provats resultats en gairebé 800 centres d’arreu d’Europa, doncs ofereix uns grans avantatges. S’ha de ser soci de l’Ampa per gaudir dels descomptes d’Iddink ecobooks. Recidents França.

RECICLATGE LLIBRES COMANDA 1 RECICLATGE LLIBRES RETORNAR 2