MOVE TO EXPRESS 2019

Benvolgudes famílies,

Dins el marc del projecte de centre l’Institut Pere Borrell ha promogut la realització d’un projecte d’innovació pedagògica: el projecte de dansa comunitària “Move to express: Estel·lar”.

L’objectiu és que, amb aquest projecte, els alumnes de 3r d’ESO:
➢ treballin la coordinació, la força, el ritme, la musicalitat i l’expressió corporal.
➢ millorin la creativitat, improvisació, motivació, esforç i aprenguin a transmetre emocions amb el moviment.
➢ reflexionin, millorin l’autoestima, es trenquin els rols socials i treballin la responsabilitat i la cohesió del grup.

Els conductors de l’activitat són un equip de professionals de la dansa i de l’educació artística tant de l’escola de dansa Dansart Cerdanya com ballarins internacionals amb una àmplia trajectòria. El projecte “Move To Express” és un macro-taller on a través de la dansa contemporània i el hip hop els alumnes de 3r d’ESO crearan “ESTEL·LAR”, un espectacle per descobrir la llum que té cadascú en el seu interior.
Esperem que tot l’alumnat gaudeixi d’aquesta experiència!