INTERCANVI CATALUNYA-QUEBEC

L’INS PERE BORRELL participarà per tercer any consecutiu en l’ intercanvi Catalunya-Quebec i acollirà dues alumnes del Quebec Ens plau comunicar que per tercer any consecutiu l’INS PERE BORRELL participarà en l’ intercanvi lingüístic Catalunya–Quebec promogut pels departaments d’ensenyament català i quebequès. Enguany i per primera vegada dues alumnes de 4t d’ESO, l’Anna Barredo Porta i la Núria González Lozano han estat seleccionades per participar en aquest Programa d’Intercanvi durant el curs 2018-2019. Tot just fa dues setmanes, va tornar del Quebec l’alumna Teia Torrent Bragulat, i cal dir que aquest segon intercanvi ha funcionat tan bé com el primer i les dues alumnes agermanades han viscut una de les millors experiències de la seva vida. Dues estudiants quebequeses, l’Alice i la Raphaëlle vindran al nostre centre durant el primer trimestre del curs vinent i l’Anna i la Núria aniran al Quebec durant el segon trimestre per perfeccionar el seu francès i viure en una cultura i una família diferent. És una experiència que va més enllà de perfeccionar un idioma i aquests dos anys de participació ho han demostrat. Enhorabona a totes dues!